Zasady i warunki uczestnictwa w konkursie
“Palm Studio x Authentic Beauty Concept”
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Konkurs „Palm Studio x Authentic Beauty Concept” jest konkursem o charakterze lokalnym (dalej „Konkurs”) i podlega prawu polskiemu.
1.2. Organizatorem konkursu jest Palm Studio z siedzibą w Warszawie, przy ul. Idzikowskiego 16, 00-710, Warszawa
1.3. Konkurs będzie trwał od dnia 19 czerwca 2025 od momentu publikacji informacji o Konkursie w serwisie Instagram na koncie @palmstudio_warsaw do dnia 30 czerwca 2025 do godziny 23:59.
1.4. Czynności związane z przyznawaniem nagród oraz rozpatrywaniem reklamacji zakończą się do dnia 14 lipca 2025 r.
1.5. Konkurs zostanie przeprowadzony na koncie @palmstudio_warsaw w serwisie Instagram (dalej nazywane „Strona konkursowa”). Niniejszy Regulamin określa prawa oraz obowiązki uczestników Konkursu.
1.6. Uczestnik przystępując do Konkursu powinien zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Uczestnik Konkursu zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w nim zasad jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w Konkursie.
1.7. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
1.8. Pod pojęciami użytymi w dalszej części Regulaminu rozumie się:
a) Uczestnik Konkursu” - osoba fizyczna , która ukończyła 18 rok życia posiadają pełną zdolność do czynności prawnych w rozumieniu odpowiednich przepisów kodeksu cywilnego, mieszkająca na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadająca konto w serwisie Instagram, który zgłasza swoją pracę w konkursie, która posiada profil publiczny na Instagramie, która zaakceptowała zasady i warunki uczestnictwaw konkursie i umieściła w serwisie Instagram pod konkursowym postem komentarz z odpowiedzią na pytanie konkursowe: Który produkt Authentic Beauty Concept zachwycił Cię najbardziej i dlaczego.
b) „Zgłoszenie” – umieszczony w serwisie Instagram komentarz Uczestnika Konkursu pod postem konkursowym z wypowiedzą na 2-3 zdania odpowiadające na pytanie konkursowe.
i. Zgłoszenie powinno być komentarzem umieszczonym pod zdjęciem konkursowym opublikowanym w dniu 19 czerwca 2025 na feedzie @palmstudio_warsaw w serwisie Instagram
c) „Zwycięzca” – Uczestnik Konkursu wytypowany do nagrody w Konkursie zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu;
d) „Nagroda” – nagrody opisane w pkt. 5 niniejszego Regulaminu;
e) „Strona konkursowa” konto na Instagramie @palmstudio_warsaw
CZAS TRWANIA KONKUSU
1.5. Konkurs będzie trwał od dnia 19 czerwca 2025 od momentu publikacji informacji o Konkursie w serwisie Instagram do dnia 30 czerwca 2025 do godziny 23:59.Czynności związane z przyznawaniem nagród oraz rozpatrywaniem reklamacji zakończą się do dnia 14 lipca 2025 r. (dalej nazywanym „Czasem Trwania Konkursu”).
2. UCZESTNICY KONKURSU
2.1. Uczestnictwo w Konkursie jest dobrowolne.
2.2. W Konkursie, z zastrzeżeniem pkt 3.4, nie mogą uczestniczyć pracownicy, przedstawiciele i współpracownicy Organizatora oraz podmiotów z nim powiązanych, a także innych podmiotów biorących udział w przygotowaniu i prowadzeniu Konkursu. Pod pojęciem pracowników rozumie się osoby działające na rzecz podmiotów je zatrudniających bez względu na podstawę prawną.
2.3.Uczestnikami Konkursu nie mogą być także członkowie rodzin osób wymienionych w ust. 3.2. powyżej. Przez członków rodziny rozumie się małżonków, rodziców oraz rodziców i rodzeństwo małżonków, wstępnych, zstępnych, rodzeństwo oraz małżonków i dzieci rodzeństwa, a także osoby przysposabiające lub pozostające w stosunku przysposobienia wobec którejkolwiek z osób wyżej wymienionych.
3. ZASADY KONKURSU
3.1. Aby wziąć udział w Konkursie:
a) Uczestnik powinien posiadać konto na Instagramie
Jeśli Uczestnik nie posiada profilu na Instagramie, aby wziąć udział w Konkursie powinien najpierw zarejestrować się ww. serwisie zgodnie z jego regulaminem. Informujemy, iż administratorem danych osobowych użytkowników serwisu Instagram jest Meta Platforms, Inc. One Hacker Way Menlo Park, CA 94025 USA
b) Uczestnik powinien opublikować pod zdjęciem/postem konkursowym komentarz z 2-3 zdań z odpowiedzią na pytanie konkursowe.
3.2. Przystępując do udziału w Konkursie (tzn. spełniając warunki o których mowa w pkt 4.1. Regulaminu) Uczestnik oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.
4.3. Uczestnik Konkursu dokonując Zgłoszenia do udziału w konkursie deklaruje, że jest właścicielem autorskich praw majątkowych do komentarza oraz zezwala na wykorzystanie Zgłoszenia dla potrzeb przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia Zwycięzców, poinformowania o Zwycięzcach.
4.4. Dokonując Zgłoszenia uczestnictwa w Konkursie, każdy Uczestnik Konkursu deklaruje przeniesienie autorskich praw majątkowych do jakiegokolwiek zgłoszonego do Konkursu Zgłoszenia na podstawie art. 921 § 3 Kodeksu cywilnego, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego,
b) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na taśmach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworów, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
c) obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie zwielokrotnionych nośników do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,
d) rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w pkt a) – c) – publiczne wykonania, wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności udostępnianie na stronach internetowych,
e) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów,
f) wykorzystanie w utworach multimedialnych,
g) wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe,
h) wykorzystanie utworu i jego fragmentów do celów promocyjnych i reklamy,
i) wykorzystanie dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji identyfikacji, produktów i usług oraz innych przejawów działalności gospodarczej.
4.5. Dokonując Zgłoszenia do Konkursu, każdy Uczestnik Konkursu wyraża zgodę na nieodpłatne wykorzystanie przez Organizatora Zgłoszenia, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
a) utrwalanie na jakimkolwiek nośniku audiowizualnym i audialnym, a w szczególności na: nośnikach video, taśmie światłoczułej, magnetycznej, dyskach komputerowych oraz wszystkich typach nośników przeznaczonych do zapisu cyfrowego,
b) zwielokrotnienie jakąkolwiek techniką w tym: techniką magnetyczną na taśmach video, dyskach audiowizualnych, techniką światłoczułą i cyfrową, techniką zapisu komputerowego na wszystkich rodzajach nośników dostosowanych do tej formy zapisu, wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworów, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
c) obrót oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzenie zwielokrotnionych nośników do obrotu w kraju i za granicą, użyczenie oryginału albo egzemplarzy,
d) rozpowszechnianie utworu w sposób inny niż określony w pkt a) – c) – publiczne wykonania, wystawienie, wyświetlenie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym, w tym w szczególności udostępnianie na stronach internetowych,
e) wprowadzenie do pamięci komputera i do sieci multimedialnej w nieograniczonej ilości nadań i wielkości nakładów,
f) wykorzystanie w utworach multimedialnych,
g) wprowadzanie do obrotu przy użyciu Internetu i innych technik przekazu danych wykorzystujących sieci telekomunikacyjne, informatyczne i bezprzewodowe,
h) wykorzystanie utworu i jego fragmentów do celów promocyjnych i reklamy,
i) wykorzystanie dla celów marketingowych, w tym reklamy, promocji identyfikacji, produktów i usług oraz innych przejawów działalności gospodarczej.
Ponadto Uczestnik Konkursu upoważnia Organizatora do wykonywania praw zależnych do Zgłoszenia w zakresie uzasadnionym wykorzystywaniem Zgłoszenia na powyższych polach eksploatacji, w tym do dokonywania modyfikacji Zgłoszenia, łączenia go z innymi utworami, przekazywania innym podmiotom w celu modyfikacji.
4.6. Komentarze zgłoszone do udziału w Konkursie nie spełniające wymogów określonych w Regulaminie, w szczególności niepełne, przerwane, zawieszone, zniekształcone, nienależytej jakości, obrażające uczucia religijne, o treściach pornograficznychi niezgodnych z prawem, sprzeczne z interesami Organizatora pochodzące od osób nie spełniających warunków określonych Regulaminem są nieważne i zostaną po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego wykluczone z Konkursu.
5. ZWYCIĘZCY I NAGRODY
1. Spośród wszystkich Zgłoszeń zgłoszonych do Konkursu, które spełniają wymogi określone niniejszym Regulaminem, Zwycięzców Konkursu wyłoni jury, w którego skład wejdzie 2 przedstawicieli Organizatora uwzględniając w każdym przypadku zgodność z przedmiotem konkursu:
przekaz
trafność i oryginalność ujęcia tematu
2. Wyłonienie Zwycięzców nagrody nastąpi do dnia 14 lipca 2025 r.
3. W przypadku, gdy Uczestnicy Konkursu nadeślą identyczne Zgłoszenia Organizator przeprowadzi postępowanie wyjaśniające w celu ustalenia, który z Uczestników Konkursu jest autorem danego Zgłoszenia, które weźmie udział w Konkursie. Jeżeli po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego Organizator nie będzie mógł jednoznacznie stwierdzić, który z Uczestników Konkursu jest autorem danego Zgłoszenia, lub Organizator stwierdzi, że każdy z Uczestników Konkursu sporządził samodzielnie takie samo lub podobne Zgłoszenie, weźmie pod uwagę czas przesłania Zgłoszenia. Powyższe nie wyklucza prawa Uczestnika Konkursu, któremu odmówiono przyjęcia zgłoszenia, do dochodzenia autorstwa swojego Zgłoszenia przeciw drugiemu Uczestnikowi Konkursu na drodze sądowej.
4. Nagrodami w Konkursie są:
3 zestawy od marki AUTHENTIC BEAUTY CONCEPT składające się każdy z: 1 letniej torby Authentic Beauty Concept oraz 5 mini produktów Authentic Beauty Concept. Łączna wartość jednego zestawu nagród to 357 zł brutto (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem złotych brutto). Fundatorem nagród jest Authentic Beauty Concept.
5. Dodatkowa nagroda pieniężna, o której mowa w pkt 5.4. Regulaminu zostanie potrącona przez Fundatora i przeznaczona na pokrycie należnego podatku dochodowego od osób fizycznych od wygranej w Konkursie w wysokości 10% wartości nagrody zgodnie z art. 41 ust. 4 i ust. 7 w zw. z art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
6. Łączna wartość puli nagród wynosi 1071 zł.
7. Nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego - ustawa z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (Dz.U.2022.2647 t.j.).
8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wytypowaniu do Nagrody w ciągu 7 dni od daty wyłonienia Zwycięzcy, określnej w pkt 5.2, poprzez wiadomość prywatną na Instagramie. Zwycięzca ma obowiązek w ciągu 7 dni od otrzymania wiadomości na Instagramie przesłać wiadomość zwrotną potwierdzającą zgodę na odbiór Nagrody i zgłosić się po jej odbiór do Palm Studio na ul. Idzikowskiego 16 w Warszawie. W przypadku, w którym Zwycięzca nie potwierdzi w wyznaczonym przez Organizatora terminie odbioru Nagrody, traci prawo do Nagrody, która przechodzi na rzecz Organizatora.
9. Fundator posiada prawo do zastąpienia nagrody inną nagrodą o podobnej wartości, w przypadku, gdy pierwotna nagroda nie będzie osiągalna.
10. Zwycięzcom w Konkursie nie przysługuje prawo do zastrzeżenia szczególnych właściwości Nagrody ani otrzymania ekwiwalentu pieniężnego lub rzeczowego w zamian za Nagrodę określoną w niniejszym Regulaminie.
11. Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu Uczestnika Konkursu, u którego, po przeprowadzeniu postępowania wyjaśniającego stwierdzi naruszenie Regulaminu lub przepisów prawa lub którego działania zostały przez Organizatora uznane za naruszające ogólnie przyjęte dobre obyczaje i normy moralne.
12. Zwycięzcy nie przysługuje prawo przeniesienia prawa do nagrody w Konkursie na osobę trzecią.
13. Odbiór każdej nagrody Zwycięzca pokwituje swoim podpisem.
7. PRAWA AUTORSKIE
1. Uczestnik Konkursu poprzez dokonanie Zgłoszenia do konkursu oświadcza, że jest autorem wszelkich utworów w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, jakie mogą powstać w związku z pracą nad zadaniem konkursowym,o którym mowa w pkt. 4.1.
2. Uczestnik Konkursu poprzez dokonanie zgłoszenia do konkursu oświadcza, że powstałew związku z niniejszym Konkursem utwory nie naruszają w żaden sposób przepisów obowiązującego prawa ani jakichkolwiek praw lub dóbr osobistych osób trzecich i że jego autorskie prawa majątkowe do tych utworów nie są w jakimkolwiek zakresie ograniczone lub obciążone.
9. Wcześniejsze zakończenie konkursu
9.1. Organizator zastrzega sobie prawo do przerwania bądź zakończenia konkursu w dowolnym momencie, bez wcześniejszego uprzedzenia.
9.2. Organizator skorzysta z tego prawa w przypadku problemów technicznych (np. wirusw systemie komputerowym, manipulacja lub błąd sprzętu lub oprogramowania komputerowego) bądź z przyczyn prawnych. W takim wypadku, poprawne przeprowadzenie konkursu nie może zostać zagwarantowane.
9.3. O tyle, o ile takie przerwanie konkursu jest spowodowane postępowaniem uczestnika, Organizator może zażądać rekompensaty od wyżej wymienionej osoby za wszystkie powstałe szkody.
10. Odpowiedzialność prawna
10.1. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za utratę zgłoszeń z powodu awarii technicznych. Potwierdzenie zgłoszenia nie jest automatycznym potwierdzeniem odbioru.
10.2. Organizator ponosi odpowiedzialność tylko za szkody materialne i prawne w przypadku winy umyślnej lub rażącego niedbalstwa.
10.3. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez błędy, opóźnienia bądź zakłócenia w przesyłaniu, awarii sprzętu technicznego, niepoprawnych treści, utracenie bądź skasowanie danych, wirusy lub inne, które mogą powstać podczas uczestnictwa w konkursie.
10.4. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za osoby wykluczone z Konkursu
11. Inne
11.1. Jeśli poszczególne zapisy w warunkach uczestnictwa powinny stać się lub stają się nieważne, ważność pozostałych postanowień będzie nienaruszona. Zasady i warunki uczestnictwa mogą zostać zmienione bez uprzedzenia, przez Organizatora.
12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1. Regulamin Konkursu jest dostępny na Stronie Konkursowej – w zapisanych, wyróżnionych relacjach opisanych nazwą: Regulamin na koncie @palmstudio_warsaw na Instagramie.
12.2. Wszelkie informacje o Konkursie zawarte w jakichkolwiek materiałach promocyjnychi reklamowych mają jedynie charakter informacyjny, natomiast zakres uprawnień Uczestników Konkursu, Organizatora i wykonawców regulowany i oceniany jest na podstawie zapisów niniejszego Regulaminu.
12.3 Organizator nie ponosi odpowiedzialności w przypadku niemożliwości wydania nagrody Zwycięzcy z powodu:
zgłoszenia do Konkursu niezgodnego z postanowieniami niniejszego Regulaminu
niedotrzymania przez Uczestnika terminów wskazanych przez Organizatoraw niniejszym Regulaminie w szczególności niezbędnych do wydania nagrody;
odmowy przyjęcia Nagrody przez Zwycięzcę;
niemożności odbioru Nagrody z przyczyn leżących po stronie Zwycięzcy Konkursu.
Regulamin | Polityka prywatności | © PALM STUDIO reformer & training®
Idzikowskiego 16, Mokotów, Warszawa
Rydygiera 19, Żoliborz, Warszawa
Idzikowskiego 16, Mokotów, Warszawa
Rydygiera 19, Żoliborz, Warszawa